Wednesday, January 12, 2011

Blog Roku 2010

Zgłosiłam Moją Kolekcję Naparstków do udziału w konkursie Blog Roku 2010 w kategorii Moje zainteresowania i pasje.

Jeśli podoba Ci się mój blog, uśmiecham się pięknie o jeden sms o treści H00431 (kółeczka to zera) pod numer 7122. Koszt smsa to jedyne 1,23zł, a dochód z smsów przekazany zostanie na turnus rehabilitacyjny dla osób niepełnosprawnych.


Mam nadzieję, że ten blog niezmiennie zaskakuje i budzi uśmiech na twarzach zaskoczonych Oglądaczy.

Pięknie dziękuję za wszystkie oddane głosy. Zapraszam serdecznie do czytania i głosowania :)

Pozdrawiam,
Agnieszka

http://naparstek.com.pl/

2 comments:

Paula said...

niesamowita jest ta Twoja kolekcja :)

pozdrawiam,
Paula

Agnieszka said...

Dziękuję bardzo :)

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com