Thursday, October 10, 2013

Pudełka i pudełeczka

Na stronie pojawiła się nowa zakładka - Pudełka. Jak łatwo się domyślić, znajdziecie w niej opakowania po okazach z mojej kolekcji. Kategorie postanowiłam podzielić tym razem kolorystycznie. Wydaje mi się, że tak najwygodniej będzie prowadzić ewentualne poszukiwania. No i chyba nieźle to wygląda.

Większość naparstków znajduję na aukcjach internetowych i z reguły nie przychodzą one do mnie zapakowane w oryginalne pudełeczka. Jeśli jednak zdarzy mi się upolować taki okaz w oryginalnym opakowaniu, opakowanie także zostaje w moim zbiorze.

Poniżej kilka przykładowych pudełeczek. Na większości znajdują się sygnatury wytwórni, więc pudełeczka także potrafią być niezwykle eleganckie! Pozdrawiam i zapraszam na stronę Mojej Kolekcji Naparstków!


http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

2 comments:

strelicja said...

No jasne, że szkoda byłoby wyrzucać takie efektowne pudełka :)

Anonymous said...

Fajne pudełka.Pozdrawiam.

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com