Friday, December 05, 2014

Pierwsza kolekcja Royal Doulton

Udało mi się upolować na aukcjach internetowych kilka kolejnych okazów z serii The First Royal Doulton Thimble Collection. Jest to zestaw z 1994 roku, liczący 12 okazów. Ja, jak na razie, dorobiłam się 8 z nich. Możecie je obejrzeć w zakładce serie na stronie Mojej Kolekcji Naparstków! Jak się prezentują?



Zapraszam także do działu z książkami, gdzie uzupełniłam w końcu brakujące pozycje.

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

5 comments:

mallaneska said...

Prześliczna kolekcja:)

strelicja said...

Piękny komplet!

Amélia said...

Another magnificente thimbles!
I loved it.
Big hug.
Good week

Elisabete said...

Great!!!
Kiss

Pumukymanualidades said...

Preciosos,
Besos

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com