Tuesday, February 24, 2015

Oryginalne nowości z różnych zakątków

Ostatnie łupy z internetowych aukcji prezentują się bardzo ciekawie. Udało mi się zdobyć bardzo oryginalne okazy do mojej kolekcji.

Metalowa, angielska skrzynka na listy ma nawet odpowiedni otwór na mini karteczki i listy.


Z Austrii pochodzi śliczny, metalowy naparstek z roślinnym ornamentem i zdobionym oczkiem wierzchem.


Przyleciał do mnie także kolejny jedwabny naparstek, ręcznie wykonany w Korei Południowej. Podobne okazy możecie obejrzeć na stronie mojej kolekcji w zakładce Korea Południowa.


Ostatnia nowość to naparstek nieznanego pochodzenia stworzony z metalu i ozdobiony na wierzchu kolorową masą. Bardzo mi się spodobał, no i jest! :)


http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

8 comments:

mallaneska said...

Świetne zdobycze :)

Pumukymanualidades said...

Hermosa colección
Besos

Наталья Снежная said...

мне очень понравился почтовый ящик - такой оригинальный наперсток, нигде раньше не видела))

strelicja said...

Ta czerwona skrzynka jest fantastyczna!

Elisabete said...

Fantastic!
Kiss

Amélia said...

They are all beautiful!!!
Have a good week.
Kiss.

Dedales de bilbao said...

Muy bonitos y originales
Besotes!

imawe said...

Wszystkie śliczne,a ten materiałowy bardzo rzadko spotykany:)
Pozdrawiam

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com