Saturday, March 05, 2016

Rosyjskie bajki na naparstkach

W ramach ostatniej naparstkowej wymiany z Rasimą z Kazachstanu przyleciały do mnie między innymi okazy z kalkomaniami z rosyjskich bajek. Spośród propozycji Rasimy od razu wpadły mi w oko i nie mogłam się na nie doczekać. W domu zdania są podzielone, bo Paweł nie podziela mojego zachwytu, ale ja niezmiennie się cieszę, że je mam!

Z pomocą Rasimy udało mi się rozszyfrować, jakie to bajki :)

Jeżyk we mgle (Ёжик в тумане)


Kubuś Puchatek (Винни Пух)


Koci dom (Кошкин дом)


Był sobie pies (Жил-был пес) i Troje z Prostokwaszyna (Трое из Простоквашино)


Wowka w krainie dawno, dawno temu (Вовка в Тридевятом царстве)


Wszystkie naparstki umieściłam już w zakładce Rosja na stronie mojej kolekcji. Zapraszam :)

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

13 comments:

mallaneska said...

Świetna seria ,zastanawiałam się nad nimi , jednak wybrałam inne.Może następnym razem.

Jadwiga Król said...

Bardzo piękne są te naparstki bajkowe:) Pozdrawiam

Anek73 said...

Cudowne! A jeżyk i Kłapouchy - najpiękniejsi <3

Elisabete said...

Lovely thimbles!
Kiss

cornelka2 said...

Super seria bajkowa wszystkie mi sie podobaja pozdrawiam

Pumukymanualidades said...

Simpáticos dedales con estos personajes,
Besos

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Lindos e belos dedais.
Um abraço e boa semana.

Dedales de bilbao said...

Graciosos dedales con estos personajes infantiles.
Besos!

strelicja said...

Piękne :)

Amélia said...

Very interesting thimbles!
Kisses

Ирина(Ирика) said...

Они интересные!!!Наши любимые мультфильмы детства!!!
Даже не видела таких нигде((
Поздравляю с прекрасным пополнением!!!

Myśli pisane said...

I znów mnie zaskoczyłas. Piękne są.

OxiGra said...

Achhh... bajki mojego dzieciństwa :))) Cudowne naparstki!

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com