Sunday, July 16, 2017

Seria posrebrzanych naparstków "Authentic M. I. Hummel Thimble Collection"

Jakiś czas temu do mojej kolekcji dołączył drugi zestaw, tym razem posrebrzanych, naparstków, ozdobionych kolorową emalią z wizerunkami dzieci, malowanych przez siostrę Marię Innocentię Hummel, o której pisałam w jednej z wcześniejszych notek. Seria mieści się w uroczym, drewnianym domku.


Co ciekawe, część obrazków znałam już z zestawu pozłacanego.



Cały zestaw możecie obejrzeć z bliska na mojej stronie w zakładce serie. Zapraszam!

Zajrzycie także koniecznie na stronę Mojej Kolekcji Naparstków, gdzie pojawiło się jeszcze kilka ciekawych nowości z innych krajów! Zachęcam do komentowania, zarówno na blogu, jak i na stronie, przy poszczególnych naparstkach.

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

12 comments:

tülin said...

How are beautiful thimbles :)
Kisses

strelicja said...

Piękne!

mallaneska said...

Piękny zestawik.

Anek73 said...

Cudowny zestaw w pięknym domku :)

http://przystanek-klodzko.pl/

Jadwiga Król said...

P R Z E Ś L I C Z N E !!!Pozdrawiam

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Linda esta bela colecção de dedais.
Um abraço e boa semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
O prazer dos livros

eda-1 said...

Przepiękne! A ja na dodatek wolę srebro niż złoto;) Pozdrawiam:)

cornelka2 said...

Przecudowne naparstki w przecudownym domku!!!!!!

Ирина(Ирика) said...

Piękne, jasne naparstki !!!
Gratulujemy zakupu!
Mam też kilka nowych, konieczne jest, aby pokazać je na blogu)

Unknown said...

Super są, również je mam już dosyć długo w swojej kolekcji, na początku nie wiedziałam o co chodzi, bo miałam serię szkolną Hummelową :) . Pozdrawiam

Xymcia-dm said...

Bardzo fajny zestaw - pozDrawiaM ;)

ThimbleLady said...

Pełen uroku zestaw. Te malunki są śliczne. Gratuluję takich okazów w kolekcji

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com